Skaala ikkunat ja ovet

Skaala Oy - Ikkunat ja Ovet
09.10.2012
Lehdistötiedote 9.10.2012 - Skaala mukana kultajoukkueessa

Julkisivuremontti 2012- kilpailun on voittanut Jatke Oy:n urakoima As Oy Näsinamuri Tampereelta. Voittaja julkistettiin FinnBuild-messujen yhteydessä tiistaina 9.10.2012.

SKAALA Oy on toimittanut kohteeseen BEETA -ikkunat ja -parvekeovet asennettuna.

-Kyseessä on arvostettu rakennusalan palkinto ja olemme erityisen ylpeitä siitä, että olemme saaneet olla mukana kohteen toteutuksessa. Toimimme vahvasti mukana myös korjausrakentamisen sektorilla ja koen, että tämä tunnustus kohdistuu myös Skaalan tuotteita ja toimintaa kohtaan, toimitusjohtaja Jari Punkari sanoo.

Julkisivuremontti 2012 -kilpailun järjestivät nyt kolmannen kerran Julkisivuyhdistys ry ja Asunto- ja kiinteistöyhtiöiden hallitusasiantuntijat ry (AKHA) yhdessä Kiinteistöposti-lehden kanssa.

Kilpailulla etsittiin asunto-osakeyhtiöiden onnistuneita ja laadukkaita julkisivukorjauksia valmistelu-, päätös- ja toteutusprosesseineen. Toteutuneet työt voivat toimia jatkossa esimerkkeinä muille julkisivukorjauksia suunnitteleville asunto-osakeyhtiöille.

Arvostelussa kiinnitettiin huomiota kustannusten hallittavuuteen, aikataulussa pysymiseen, energiansäästöön sekä julkisivun arkkitehtuurista ja ilmeestä saatuun palautteeseen.

Kari Kallio
yhteyspäällikkö